Generelle spørgsmål og svar

Hvor lang er leveringstiden?

Plastskilte, navneskilte (gravering), træskilte: 4-6 hverdage.

Plastskilte, navneskilte (gravering), træskilte – ekspres: 3-4 hverdage.

Aluminiumskilte, akrylskilte, messingskilte, navneskilte (farvetryk), rollups og klistermærker: 4-8 hverdage.

Folietekst: 3-5 hverdage.

Hvad er maksimalmålene for de forskellige skilte?

425 x 295 mm for plastskilte.

595 x 295 mm for træskilte.

1400 x 900 mm for akrylskilte.

2000 x 1200 mm for aluminiumskilte.

1000 x 2000 mm for rollups.

Hvor tykke er skiltene?

Plastskiltene er 1,6 mm, træskiltene er 4 mm og aluminiumsskiltene er 1,5 mm tykke. Navneskilte med farvetryk har en tykkelse på 0,5 mm til 1,6 mm. De transparente og hvide akrylskilte har en tykkelse på 6 mm. Afstanden til væggen er 19 mm. Klistermærkerne har en tykkelse på 0,175 mm (175 µ). Banderolerne har en tykkelse på 0,47 mm. Vores rollups (standard) har en tykkelse på 220 µ, og rollups (ECO) har en tykkelse på 330 µ.

Hvor meget koster skiltene?

Prisen varierer afhængigt af dine valg. I skiltomaten ser du prisen, mens du designer dit skilt.

Hvordan foretager man en bestilling?

Du kan enten lave dit skilt fra bunden i skiltomaten, eller vælge et af vores færdige eksempelskilte og tilpasse det efter dine ønsker. Når du har lagt dine skilte i kundevognen, kan du gå videre for at bestille dine skilte hjem.

Skal jeg bestille på hjemmesiden?

Bestilling sker sædvanligvis på vores hjemmeside. Hvis du har brug for hjælp eller har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte os.

Kan jeg tilføje vores eget logo eller billede?

Ja, under "Billeder" kan du overføre dine egne billeder. Billeder bør være af høj opløsning. Anvend vektorbilleder for at få det bedste resultat. Vi kan modtage billeder i formaterne JPG, BMP, GIF, PNG, TIFF, EPS, PDF og SVG

Kan jeg bestille mere end ét skilt pr. ordre?

Ja. Efter at du lagt din første skilt i kundevognen, kan du designe næste skilt og derefter lægge det i kundevognen, osv. Når du er færdig med alle skilte, går du videre og bestiller alle skilte i kundevognen.

Hvad koster fragt og pakning?

Fragt og pakning koster altid 28 kr. ekskl. moms per ordre.

Hvor betaler jeg for min ordre?

Du kan betale din ordre via faktura (+40 kr, inkl. moms).

Hvor ændrer jeg mine kontaktoplysninger?

Log på med din e-mailadresse og din adgangskode i Kundezonen. I Kundezonen kan du ændre din adresse og dine kontaktoplysninger samt se dine tidligere bestillinger.

Kan jeg bestille skilte, som jeg bestilt tidligere, igen?

Ja. I Kundezonen kan du se dine tidligere bestillinger. Klik på en tidligere bestilling, og klik på det ønskede skilt. Du kommer da til Skiltomaten og kan lægge skiltet i indkøbskurven.

Kan jeg returnere skilte, hvis jeg ikke er tilfreds?

Hvis du ikke er tilfreds med dit skilt, beder vi dig om at kontakte vores kundeservice.

Hvordan får jeg min bestilling uden moms?

Hvis du bestiller for en virksomhed, kan du få bestillingen ekskl. moms. Dette kræver et momsregistreringsnummer, som gælder for bestillinger inden for EU. Du angiver dit momsregistreringsnummer på samme side som dine adresseoplysninger. Besøg følgende side for at kontrollere et momsregistreringsnummer: VIES. Virksomheder, der ikke indtaster et gyldigt momsnummer, debiteres 25 % ikke fradragsberettiget moms.

Privatpersoner debiteres 25 % moms.

Kan jeg få min faktura via EAN?

Når du vælger faktura som betalingsmetode, kan du efterfølgende vælge at få fakturaen via EAN. Derefter indtaster du dit EAN-nummer. (For myndigheder og offentlige institutioner.)

Hvordan fjerner jeg uønskede objekter på skiltet?

Hvis du vil fjerne et billede eller en tekstlinje på skiltet, skal du først markere det uønskede objekt. Et felt med et kryds i vises lidt længere oppe på siden. Klik på krydset i feltet, og objektet forsvinder.

Hvilke fastgøringsmetoder kan jeg vælge imellem?

Afhængigt af skiltets størrelse findes der forskellige fastgøringsmetoder at vælge imellem. Disse vises i Skiltomaten under ”Fastgøring”. Se instruktionsvideo under hver fastgøringsmetode.

Plastikskilte: skrue og/eller tape, hængende, magnetskilt, sugepropper, bordstativ, flagholder eller skilteholder.

Navneskilte: metalklemme, nål, magnet.

Træskilte: skrue, tape, hængende, vægafstand.

Aluminiumskilte: skrue, tape, stolpebeslag (tilpasset efter 50-65 mm stolper), flagholder, vægafstand.

Akrylskilte: skrue, vægafstand.

Folietekster: selvklæbende.

Klistermærker: selvklæbende.

Banderoler: snørehuller (banderolesnor med krog, 15 cm).

Hvordan kan jeg bestille flere skilte med præcist samme design?

Hvis du vil bestille flere skilte med samme design, skal du blot lægge et skilt i indkøbskurven. I indkøbskurven vises derefter et felt, hvor du kan ændre antallet af skilte ved at skrive det ønskede antal manuelt. Du kan også ændre antallet ved at klikke på plustegnet eller klikke på den orange knap ”Læg i indkøbskurven”, indtil du har det ønskede antal skilte i indkøbskurven.

Hvordan justerer jeg det billede, som jeg har overført til skiltet?

Du kan formindske og forstørre dine billeder helt efter behag. Du får vist en dobbelthovedet pil, når du placerer musemarkøren på et af billedets hjørner. Ved at trække udad eller indad med musemarkøren kan du forstørre eller formindske billedet.

Hvordan kan jeg tilføje tekst(er) på skiltet med forskellige skrifttyper/tekststørrelser?

Hvis du vil tilføje en tekst på skiltet med forskellige skrifttyper eller tekststørrelser, skal du tilføje flere objekter på skiltet. Du tilføjer et objekt ved at klikke på feltet ”Tilføj tekst”. Du kan derefter i hvert enkelt objekt justere tekst og størrelse efter behag.

Send os et spørgsmål

Hvad synes vores kunder?