Spring til hovedindhold

Sådan bestiller du

Generelle spørgsmål og svar

Kan jeg bestille skilte, som jeg bestilt tidligere, igen?

Hvordan foretager man en bestilling?

Kan jeg tilføje vores eget logo eller billede?

Kan jeg bestille mere end ét skilt pr. ordre?

Hvordan fjerner jeg uønskede objekter på skiltet?

Hvordan kan jeg bestille flere skilte med præcist samme design?

Hvordan justerer jeg det billede, som jeg har overført til skiltet?

Hvordan kan jeg tilføje tekst(er) på skiltet med forskellige skrifttyper/tekststørrelser?

Kan jeg uploade Excel-filer?

Kan jeg få hjælp til at bestille?

Hvor finner jeg bildene jeg tidligere har lastet opp?

Hvordan fungerer Skiltomaten?

Finder du ikke svaret på dit spørgsmål?

Telefon: +46 31 44 81 78

Hverdage kl. 08–17. Frokostpause 13-14.

Eller anvend denne formular

Hvis du har et ordre- eller fakturanummer, så angiv det gerne, når du kontakter os. Det gør det lettere for os at hjælpe dig med dit spørgsmål.

Når du kontakter Skiltmax pr. e-mail, gemmes din henvendelse og dine kontaktoplysninger hos os. Det er nødvendigt, for at vi kan håndtere din henvendelse. Yderligere oplysninger fremgår af vores integritetspolitik.

Hvad synes vores kunder?