Information om Covid-19: vi producerer og leverer, som vi plejer.

Klik her for at begynde at designe dit skilt

Reklameskilte

Stort set alle virksomheder har brug for en form for reklame. Nogle virksomheder bruger store reklameskilte på facaden, som tydeligt og effektivt viser, hvilke produkter eller tjenester, der sælges. Andre benytter mindre skilte i butikken til at gøre opmærksom på udsalg eller tilbud. Uanset hvordan de benyttes, har skiltene i bund og grund samme funktion – at reklamere og skabe interesse.

Læs mere
Start med at designe et skilt

Eksempel på Reklameskilte

Created with Fabric.js 1.7.19 SALE!

Plastikskilt indgravering

295 x 120 mm

230 kr

Created with Fabric.js 1.7.1 BETAL FOR 2 KØB 3

Plastikskilt indgravering

151 x 70 mm

100 kr

Created with Fabric.js 1.7.1 KAFFE & BOLLE 20 KR

Plastikskilt indgravering

254 x 91 mm

213 kr

Created with Fabric.js 1.7.1 CLOSEOUT 300 m

Plastikskilt indgravering

172 x 99 mm

186 kr

Created with Fabric.js 1.7.1 SLUTREA 75%

Plastikskilt indgravering

159 x 118 mm

138 kr

Created with Fabric.js 1.7.1 Find us on instagram @screamforicecream We all scream for ice cream! Open every day

Plastikskilt indgravering

263 x 166 mm

380 kr

Created with Fabric.js 1.7.1 TILBUD 4 af 100kr

Plastikskilt indgravering

154 x 70 mm

86 kr

Created with Fabric.js 1.7.1 Antikviteter Åbent hver dag 13-18

Plastikskilt indgravering

200 x 156 mm

208 kr

Created with Fabric.js 1.7.9 Kalles Garage København 0705-2568457

Folietekst

233 x 105 mm

110 kr

Created with Fabric.js 1.7.9 Cornelias Hundfrisering

Folietekst

235 x 98 mm

166 kr

Created with Fabric.js 1.7.9 50%

Klistermærke

160 x 98 mm

54 kr

Created with Fabric.js 1.7.9 REA

Folietekst

69 x 52 mm

79 kr

Når du udformer dit eget reklameskilt, er det vigtigt at tænke over tekst, farve og form. Det er helheden, der afgør, om skiltet får fuld effekt.

En anden kategori af reklameskilte er "Nej tak til reklamer"-skilte.

Reklame – og hvad så?

Hvis du udformer reklameskilte, som skal bruges andre steder end i nærheden af virksomheden, er det vigtigt at være omhyggelig med at komme med yderligere oplysninger. Et eksempel på reklameskilte er folieprint, som bruges på biler. De bør inkludere kontaktoplysninger som hjemmeside, adresse eller telefonnummer, så interesserede kan kontakte virksomheden.  

Design reklameskilte

Nogle tips til dig, der ønsker at designe dine egne reklameskilte.

Farve

Mange farver forbindes med en bestemt følelse. Rødt er "advarsel" og "alarm" og bruges ofte til reklameskilte, der formidler ekstra lave priser. Et eksempel er udsalgsskilte, som ofte er gule.  

Billede og tekst

Billeder engagerer ofte mere end tekst. Det kan være fordelagtigt at kombinere tekst og billeder for at gøre budskabet tydeligt, samtidig med at det nemmere taler til både følelse og logik hos kunder.  

Følg virksomhedens stil

Den stil, der bør bruges til reklameskiltet, afhænger i vidt omfang af, hvad din virksomhed sælger. Et skilt fra et spa, fra et begravelsesfirma og fra en fastfoodkæde bør have vidt forskellig udformning og stil. 

Skil dig ud fra mængden – skrig ikke til himlen

At reklamere er at gøre sig synlig. Det behøver dog ikke betyde, at reklameskilte skal være store og skrige budskabet ud. De kampagner, der får størst opmærksomhed og dermed anses for at være de mest vellykkede, er dem, hvor tekst og billede har skilt sig ud fra andre ting. Det handler om at skille sig ud fra mængden – ikke skrige til himlen.

Hvad synes vores kunder?