Tilmeld dig vores nyhedsbrev og modtag nyheder og tilbud.
For hver ny abonnent skænker Skiltmax 20 DKK. til initiativet Skiltmax støtter. Læs mer.
Hvordan får jeg min bestilling uden moms?
Hvis du bestiller for en virksomhed, kan du få bestillingen ekskl. moms. Dette kræver et momsregistreringsnummer, som gælder for bestillinger inden for EU. Du angiver dit momsregistreringsnummer på samme side som dine adresseoplysninger. Besøg følgende side for at kontrollere et momsregistreringsnummer: VIES. Virksomheder, der ikke indtaster et gyldigt momsnummer, debiteres 25 % ikke fradragsberettiget moms.
Privatpersoner debiteres 25 % moms.
Kan jeg returnere skilte, hvis jeg ikke er tilfreds?
Hvis du ikke er tilfreds med dit skilt, beder vi dig om at kontakte vores kundeservice.
Kan jeg få min faktura via EAN?
Når du vælger faktura som betalingsmetode, kan du efterfølgende vælge at få fakturaen via EAN. Derefter indtaster du dit EAN-nummer. (For myndigheder og offentlige institutioner.)
Hvor finder jeg en kopi af min faktura?
Hvis du har registreret en konto hos os, kan du logge ind via dette link. Under fanen Mine bestillinger og under Tidligere ordrer kan du klikke på Faktura for den pågældende ordre og downloade en kopi af din faktura.
Hvis du ikke har registreret en konto hos os, beder vi dig kontakte vores kundeservice via e-mail eller på telefon, så hjælper vi dig gerne!
Hvad koster fragt og pakning?
Afhængigt af ordrens størrelse, vægt eller værdi vil den blive leveret enten som brev, anbefalet brev eller pakke.
Brev (ikke sporbart): 39 DKK (31,20 kr ex. moms)
Varebrev (sporbart): 49 DKK (39,20 kr ex. moms)
Pakke (sporbart): 129 DKK (103,20 kr ex. moms)
Hvor lang er leveringstiden?
Indgraverede skilte: 3-6 hverdage.
Skilte med laserætsning: 3-6 hverdage.
Skilte med farvetryk: 4-7 hverdage.
Konturskårede skilte: 4-7 hverdage.
Folietekst: 4-6 hverdage.
Hvorfor har jeg ikke modtaget min faktura?
Faktura via e-mail
Hvis du har valgt faktura via e-mail, da du lagde ordren, sender vi en faktura til den oplyste e-mailadresse, når ordren afsendes fra os. Hvis du har modtaget en e-mail fra os om, at din ordre er sendt, men endnu ikke modtaget nogen faktura, beder vi dig kontrollere din mappe med uønskede e-mails. Har du brug for at få fakturaen tilsendt igen? Kontakt vores kundeservice, så hjælper vi dig!
Papirfaktura
Hvis du har valgt papirfaktura, da du lagde ordren, sendes fakturaen til den oplyste faktureringsadresse. Er leverings- og faktureringsadresse den samme, sendes fakturaen sammen med produkterne. Hvis du har oplyst en separat faktureringsadresse, sendes fakturaen med posten pr. brev.
E-faktura
Hvis du har valgt e-faktura, da du lagde ordren, modtager du en automatisk e-mail fra vores e-faktura-leverandør, Crediflow, med en invitation til at oprette en forbindelse mellem dit firma og SignMax AB. Forbindelsen skal kun oprettes første gang, du modtager en e-faktura fra os. Når forbindelsen er accepteret, sendes e-fakturaen til den oplyste elektroniske adresse. Hvis du ikke har modtaget nogen invitation, beder vi dig kontrollere din mappe for uønskede e-mails eller kontakte vores kundeservice.
Hvor finder jeg en kopi af min kvittering?
Hvis du har registreret en konto hos os, kan du logge ind via dette link. Under fanen Mine bestillinger og under Tidligere ordrer kan du klikke på Kvittering for den pågældende ordre og downloade en kopi af din kvittering.
Hvis du ikke har registreret en konto hos os, beder vi dig kontakte vores kundeservice via e-mail eller på telefon, så hjælper vi dig gerne!
Hvordan sporer jeg min leverance?
Afhængigt af din ordres størrelse, vægt, værdi eller dit eget aktive valg leveres den enten som brev, sporbart brev eller pakke.
I de tilfælde din ordre er blevet sendt som varebrev eller pakke, modtager du et klikbart sporingslink pr. e-mail, når vi afsender din ordre fra os. Vi beder dig om at være opmærksom på, at det kan tage op til 24 timer, før sporingslinket bliver aktivt.
Hvad gør jeg, hvis jeg ikke har modtaget min ordre?
Hvis du ikke har fået din ordre, så anbefaler vi dig først at kontrollere, om du har afgivet korrekte oplysninger til os. Derefter beder vi dig om at kontrollere en ekstra gang, om den aktuelle leveringstid er passeret. Hvis du har afgivet korrekte oplysninger, og leveringstiden er passeret, beder vi dig om at kontakte vores kundeservice, så hjælper vi dig hurtigst muligt!
Hvor finder jeg en kopi af min ordrebekræftelse?
Hvis du har registreret en konto hos os, kan du logge ind via dette link. Under fanen Mine bestillinger og under Tidligere ordrer kan du klikke på Vis for den pågældende ordre, så kommer du videre til ordrebekræftelsen. Hvis du ønsker en kopi af ordrebekræftelsen i PDF-format, beder vi dig kontakte vores kundeservice.
Hvis du ikke har registreret en konto hos os, beder vi dig kontakte vores kundeservice via e-mail eller på telefon, så hjælper vi dig gerne!
Hvad gør jeg, hvis et skilt er ødelagt eller fejlbehæftet?
Vores største målsætning er, at du skal kunne føle dig tryg ved at handle hos Skiltmax. Hvis du skulle modtaget et produkt, som er defekt eller har forkert design, vil vi naturligvis hjælpe dig hurtigst muligt! Send følgende oplysninger til os på info@skiltmax.dk
E-mailadressen, som købet er registreret under
Ordrenummer
Vedhæft billede af produktet
En kort forklaring af problemet
Vores kundeserviceteam vender tilbage til dig så hurtigt som muligt!
Hvad sker der, hvis jeg har afgivet forkerte oplysninger?
Hvis du har afgivet forkerte oplysninger, f.eks. leverings- eller faktureringsadresse, e-mailadresse eller telefonnummer etc., beder vi dig om straks at kontakte vores kundeservice, så sørger vi for at ændre oplysningerne i tide.
Hvor betaler jeg for min ordre?
Du kan vælge at betale din ordre med kort med det samme (vi accepterer Visa og Mastercard), MobilePay eller få fremsendt en faktura. Fakturagebyret er 39 kr (31,2 ex moms). Fakturaen sendes sammen med skiltene, hvis du ikke oplyser en anden fakturaadresse. Betalingsbetingelserne for fakturaen er 20 dage.
Når du kontakter Skiltmax pr. e-mail, gemmes din henvendelse og dine kontaktoplysninger hos os. Det er nødvendigt, for at vi kan håndtere din henvendelse. Yderligere oplysninger fremgår af vores integritetspolitik.